poniedziałek, 14 stycznia 2013

UWAGA!

Chciałabym wszystkich przeprosić za to, że w niedzielę nie pojawił się kolejny rozdział. Wynikło to z tego, że mam karę do odwołania i niestety nie wiem kiedy w końcu będę mogła napisać 6 rozdział. Mam nadzieję, że już niedługo. Teraz piszę od koleżanki, chociaż tak mogłam Was o tym poinformować.
Jeszcze raz przepraszam i obiecuję, że jak tylko będę mogła wezmę się za pisanie 6 rozdziału.
Dziękuję również, że nadal czytacie te moje wypociny, chociaż nie wiem, co Wam się w tym podoba. Dziękuję  jeszcze raz z całego serca, jesteście wspaniali.
Pozdrawiam, Lena ; *.

3 komentarze:

  1. Co ty piszesz? Jakie wypociny? Ty chyba nie wiesz co piszesz. Twój blog jest ekstra i nie mogę się doczekać nn :) Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podoba:)
    Z chęcią odwiedzę Twojego bloga ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie! Jakie wypociny?! Chyba serio żartujesz :D

    Ja zapraszam do siebie na nowy blog, gdzie pojawił się właśnie PROLOG :)

    http://save-the-our-love.blogspot.com/ pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń