sobota, 15 czerwca 2013

    http://www.youtube.com/watch?v=cXOyBaiIdes

Rozdział 14.


      Obudził mnie znienacka jakiś szmer. Otworzyłam oczy i wyostrzyłam słuch. Ktoś próbował otworzyć drzwi tak, aby nie narobić hałasu. Przyglądałam się, jak powoli się otwierają, aż w końcu ujrzałam Kola. To był po prostu jakiś cud. Poczułam w środku niesamowitą ulgę. Kol spojrzał na mnie z troską. Pospiesznie wstałam, choć przez to poczułam ból w każdej części mego ciała, i podbiegłam do Kola obejmując go. Poczułam jak łzy spływają mi po policzkach.  
-Przyszedłeś po mnie...-szepnęłam mu do ucha jak najciszej tylko mogłam.
-Nie płacz...-odparł i wsunął palce w moje włosy.-Wszystko będzie dobrze, zabieram cię stąd.
     Nagle do pomieszczenia wszedł Stefan. Rozejrzał się i szeroko otworzył oczy ze zdumienia. Podszedł do Eleny. Chwilę potem we czterech wychodziliśmy po cichu z lochu, a kiedy znaleźliśmy się na zewnątrz, poraziło mnie światło księżyca. Zasłoniłam oczy ręką.
     Stefan pospiesznie zabrał Elenę i zniknął z nią po chwili. Kol i ja wsiedliśmy do auta i ruszyliśmy do mojego domu.  
     Gdy w końcu tam zajechaliśmy, Kol zgasił wóz i spojrzał gdzieś przed siebie.
-Dziękuje Ci... za to..-mruknęłam oblizując suche usta.-Miło, że nas uratowałeś, ale Klaus i tak niedługo po nas wróci.
-A myślałem, że jesteś optymistką, Caroline-odparł i spojrzał na mnie.-Wiem jak to wszystko wygląda, ale obiecuję ci, że coś wymyślę, tylko musisz mi dać trochę czasu.
-Czasu? Nie ma już czasu, Kol. On zniszczy nas wszystkich prędzej czy później.
-Dlaczego tak zakładasz? Dlaczego po prostu stąd nie wyjedziesz, aby być bezpieczna?
-Mam tu przyjaciół, nie zostawiłabym ich. Poza tym, moja mama tu także jest. Jej też grozi niebezpieczeństwo.
Kol odwrócił wzrok i począł zastanawiać się nad moimi słowami.
-Bałam się, że skrzywdzi mnie, moich przyjaciół, rodzinę, ale... gdy już to zrobił, nie boję się go. Może mnie zabić, mam to gdzieś. I tak jestem martwa-powiedziałam cicho i wyszłam z samochodu.
       W domu wypiłam 3 worki z krwią i poszłam do łazienki wziąć długą, odprężającą kąpiel. Wymyłam całe ciało, po czym owinęłam je ręcznikiem i skierowałam się do pokoju. Szybko usnęłam. Padałam z wycieńczenia.  
       Spałam bardzo długo, gdy się obudziłam było już ładnie po 15. Zjadłam śniadanie, ubrałam się, umalowałam i wyszłam z domu, jakby nigdy nic. Skierowałam się do Grilla, bo postanowiłam się upić. W środku nie było wiele osób. Podeszłam do baru i zamówiłam czystą. Kiedy upiłam łyk, ktoś usiadł obok mnie. Obróciłam głowę i wytrzeszczyłam oczy.
-Witaj, Caroline-powiedział.


Klaus:

      Siedziałem w pracowni od dobrych paru godzin. Pracowałem nad nowym obrazem, przedstawiającym półnagą kobietę z różą w ręku. Kiedy miałem wykonać kolejny ruch pędzlem na płótnie, drzwi od pracowni otworzyły się z impetem i wbiegł do niej Mark, moja hybryda.
-Panie, wampirzyce uciekły-powiedział głośno dysząc. Zaśmiałem się lekko z głupoty moich hybryd.
-Czy chociaż raz nie możecie prawidłowo wykonać mojego rozkazu?!-wrzasnąłem, rzucając pędzlem i paletą.
-Panie..-zaczął niepewnie-błagam o wybaczenie..
-Ile razy mam wam wybaczać?! Wynoś się stąd!-wrzasnąłem znowu.
-Panie.. jest jeszcze coś.. o czym muszę ci powiedzieć.-mruknął.
-Słucham-rzekłem nie patrząc na niego.
-On wrócił, Panie..-odrzekł w końcu, a ja zamarłem. Od razu wiedziałem, że chodzi o tego sukinsyna.

_______________________________________________________________________________


WITAM <3 Więc jest w końcu 14 rozdział, napisany po dłuugiej przerwie. Wybaczcie, że była taka długa przerwa, ale kompletnie nie mam weny : c. Ten rozdział też jest krótki i jakiś taki... nudnawy-.- Ale co zrobić. Napisałam go w sumie na szybko, ale obiecuję, kolejny będzie o wiele ciekawszy :) A tak, miałam wyjaśnić pewną sprawę, gdyż były tam jakieś niejasności. Więc Klaus wyłączył człowieczeństwo, ponieważ bał się, że przez uczucia do Caroline stanie się słaby, miękki. I dlatego teraz taki dla niej jest-odpycha to wszystko co do niej czuje. Zdradzę Wam jeszcze, że Kol zakochał się w Caroline i stale będzie jej pomagal, ale czy ona w nim, tego sama nawet nie wiem ; o : ). 
Obiecuję także zaraz zabrać się za czytanie Waszych blogów, ponieważ to też troszeczkę zaniedbałam. : c.
Kolejna sprawa: W komentarzu proszono mnie o moje gg, fejsa, aska i takie tam. Tak więc GG podam:43153634. Z chęcią z Wami popiszę, więc pisać śmiało :). Aska czy fejsa podam z chęcią na priv :)
Jeszcze raz dziękuję za komentarze i za to, że jesteście tacy wspaniali. Kocham Was <3

20 komentarzy:

  1. Super rozdział , tylko trochę krótki , ale to nic . Mam nadzije , że koleny będzię dłuższy .. Naprawdę piszesz świetnie , a Klaus wyłączył człowieczeństwo , jak on mógł . ? . Jak on mógł . Bał się uczucia ? A to tchórz . Ja nie mogę . Tchórz i tyle , ale i tak go kocham . Nie wiem dlaczego , ale tak się nim jaram , że daj spokój . Ale kocham twojego bloga . Jst super . Ale dodaj szybko nowy i poinformuj mnie od razu :d . Boo ja już nie mogę się doczekać , a ii Kto wrócił . ? . Czyżby Silas , albo ojciec Klausa ? . .. Ja się boję i zrzera mnie ciekawośc , dlatego daj szybko nowy , bo już nie mogę się doczekac . Koocham tego bloga .. :D . Czekam na next i zapraszam do mnie : http://klausus12346.blogspot.com/2013/04/rozdzia-1.html , licze na opinie od ciebie , bo nie zbyt chyba mi tan blog idzie . A mam dwa blogi :D Czekam na nextówkę . :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na nowy blog. :)
    http://porywy-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć ;)
    Tak się właśnie zastanawiałam kiedy wstawisz nowy rozdział, jak rozsyłałam powiadomienie o NN u mnie :p a tu proszę :D
    Heej, chyba jest jakaś faza na krótkie rozdziały, no ale.. bez przesady! CHCĘ WIĘCEJ!
    Aah, ten pomocny Kol, strasznie mi się spodobało jak go tu przedstawiłaś/przedstawiasz :) Ogółem chyba zaczynam lubić Kola :D Kurde :P
    Mój ukochany jak jest wściekły, jest jeszcze bardziej cudowny ♥ Mój najpiękniejszy mąż :)
    Kto powrócił?! Heej! Pisz szybko! Bo tak nie można trzymać ludzi w niepewności, to zabronione! :P
    Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowy rozdział. : >
    http://kobieta-ze-stali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG Klaus bez człowieczeństwa... będzie nieźle... o.o ;D Mam nadzieję, że następny będzie dłuższy ;) Poinformujesz mnie? :3
    -----------------------
    Ja nie piszę o Klaroline chociaż ta para ma znaczącą rolę w moim opowiadaniu. Jeśli możesz przeczytaj choć rozdział i powiedz co myślisz :D Na zachętę dam ci scenę Hybrydy i tej właśnie Blondie ;P z ostatniego rozdziału :D

    Otworzyłam oczy, prędko znalazłam się w pozycji siedzącej. Zaczerpnęłam łapczywie powietrza i rozejrzałam się po pokoju. Całe pomieszczenia przeszywała ciemność. Momentalnie przyłożyłam rękę do rany. Nie było jej, a mój ukochany wampir spoczywał na poduszce obok lekko pochrapując. Odetchnęłam z ulgą.
    „A więc to tylko sen…” – Ucieszyłam się w duchu.
    Dotknęłam spoconego czoła odgarniając z niego kosmyki włosów. Przerzuciłam nogi przez łóżko nadal mój oddech nie powrócił do normalności. Podeszłam do okna otwierając je na „szerok”. Wdechy i wydechy powoli się wyrównywały. Na zewnątrz było duszno. Zaczynało robić się jasno, a wschód słońca niedługo miał nadejść. Oparłam się o parapet wyglądając na ulicę. W pewnym momencie poczułam czyiś dotyk na swojej tali. Przeszedł mnie przyjemny dreszcz ponieważ wiedziałam kto mnie obejmuję.
    - Nie śpisz? – Szepnął mi do ucha. Czułam jego oddech na swoim karku.
    - Jakoś nie potrafię… - Ucięłam.
    - Care, mnie możesz wszystko powiedzieć. Co cię trapi? – Był nieugięty. Postanowiłam jednak się mu zwierzyć.
    - Klaus… - Obróciłam się w jego stronę i dotknęłam rękoma twarzy towarzysza. On posadził mnie na parapecie w otwartym oknie i spytał:
    - Co jest?
    - Obiecaj, że cokolwiek się stanie nigdy mnie nie opuścisz… - Poprosiłam zachrypłym głosem.
    - Przysięgam na swoje rodzeństwo. – Uśmiechnął się do mnie lekko.
    - A Tyler? – Zapytałam ciszej.
    - Przecież rozmawialiśmy na ten temat. – Westchnął.
    - A jak on… jak mnie ugryzie? – Popatrzył na moją osóbkę jak na idiotkę następnie objął śmiejąc się już głośniej. – Ale ja mówię serio… - Odparłam lekko oburzona, a Nik przydusił mnie do swojej klatki piersiowej jeszcze mocniej i odpowiedział:
    - To cię uleczę, a ta męska dziwka zginie marnie w męczarniach. – Odrzekł całując moje czoło.
    - A jeśli ciebie nie będzie? – Szeptałam.
    - Caroline, będę przy tobie zawsze i na zawsze. Taj jak mi obiecałaś i ja przysięgam tobie. Kocham cię. Jesteś dla mnie wszystkim. Ale chyba powinnaś iść już spać, dla urody. – Wziął mnie na ręce i ułożył do łóżka.
    - Nie kochasz mnie aż tak bardzo jak ja ciebie. Jesteś moim wszystkim Klaus…
    - Ty moim wybawieniem ukochana. Ocaliłaś mnie przed wieczną samotnością.
    http://tvd-tylko-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super !! ale mam prośbę ... dodaj szybciej następy rozdział ! ;c

    zapraszam do mnie na nn.
    http://claus-i-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mhhhru, Słoneczko moje, lepiej być nie mogło ^ ^. Jedno zdanie tylko tam śmiesznie mi zabrzmiało : D. Pisz dalej, bo chcę wiedzieć, co się stanie u tych Delikwentów xD. Czekam na kolejne rozdziały, Skarbie : ** <3.

    PS. Nie wiem, kiedy będzie u mnie, bo jakoś ostatnio wena mnie opuszcza, ale to Ci już dzisiaj z resztą mówiłam . ;///
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcesz mieć jedyny i niepowtarzalny zwiastun swojego opowiadania? Dark Trailer to coś dla Ciebie. Zapraszam do nowej zwiastunowni. Postaramy się, by Twój zwiastun był w 100% zgodny z Twoimi oczekiwaniami. Nie czekaj, zamów.
    Jeśli potrafisz robić zwiastuny i masz wystarczająco chęci, czekam w zakładce Nabór.
    http://dark-trailer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na NN, na Klaro! :) EMOCJE ! :P
    http://hate-is-the-beginning-tvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :)
      Zapraszam na NN, na Elijah :)
      http://double-feeling.blogspot.com/

      Usuń
  10. Zapraszam na NN! Kluczowe momenty, mnóstwo emocji i aż dwie śmierci!
    http://hate-is-the-beginning-tvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, nominuję cię do The Versatile Blogger. Szczegóły na http://pamietnikiwampirowtomezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na ósmy rozdział : >
    http://kobieta-ze-stali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. ;) Informuję, że zostałaś nominowana do The Versatile Blogger.
    http://lovetheorginals.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Są potężni i wieczni, i spragnieni smaku krwi.
    Jednak zawsze znajdą sposób, aby Cię uwieść.

    Jack O'Donnel wiódł spokojne życie. Ale wszystko się zmieniło, odkąd pomógł bardzo pięknej i bardzo tajemniczej Jennifer McCalister.

    W miasteczku New Rochelle pojawia się przepiękna wampirzyca, która po 400 latach władzy - chce odpocząć od obowiązków. Jednak nie zdaje sobie sprawy, że gdy spotka na swojej drodze przystojnego Jack'a wszystko się zmieni. Jej wrogowie zaczną atakować i próbować zabić jej najbliższych.
    Potrzebuje czegoś na odprężenie, ale czy seks na pewno jest tym czego chce ?
    Jack O'Donnel i Jennifer McCalister zabiorą Cię do świata codziennej namiętności i mroku...

    Na pierwszy rzut oka ten romans może wydawać Ci się szczęśliwy i bez żadnych problemów.
    Ale to tylko na pierwszy rzut oka.

    Zapraszam na : do-not-say-anything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hayley Blake jest dziewiętnastoletnią dziewczyną, o kasztanowych włosach, piwnych oczach i szczupłej, zgrabnej sylwetce. Dzień, w którym zjawia się, w małym miasteczku Mystic Falls, jest katastrofą. Ludzie znikają, w niewytłumaczalny sposób. Głównym tematem jest pojawienie się tajemniczej dziewczyny, której nikt wcześniej nie widział, ani o niej nie słyszał. Mystic Falls zaczyna tracić coraz więcej mieszkańców, jednak nikt nie wie, co tak naprawdę jest przyczyną istnej masakry. Czy nowa nieznajoma ma z tym coś wspólnego? Czy jej pojawienie się, w miasteczku miało zapowiedzieć, co tak naprawdę będzie się działo? Czy to dopiero początek apokalipsy?
    www.forget-forever-the-destiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka setek lat temu wybuchła wojna pomiędzy Królestwem Żywiołów, a Królestwem Cienia. Bitwa trwała kilkanaście lat, w czasie której zginęła jedna z czarownic Królestwa Żywiołów - Oriana. W tym samym dniu wiedźma ze strony Królestwa Cienia poleca jednemu z wojowników zadanie polegające na dopilnowaniu, aby wnuczka Oriany nie dowiedziała się o swoim pochodzeniu, aż do dnia swojej śmierci. Oprócz zadania, Noemi wręcza wojownikowi zakazaną księgę. Mężczyzna jest zmuszony do złożenia przysięgi, że jeśli nie wykona zadania zostanie przeklęty i klątwa ześle na niego ciężką chorobę. Czy mu się uda? Czy odnajdzie dziewczynę i dopilnuje, aby nigdy nie poznała prawdy?
    [www.zakazana-ksiega.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć!
    Chcesz rozreklamowac swojego bloga i zyskać więcej czytelników?
    Zapraszamy na katalog-tvd.blogspot.com, gdzie możesz wypromować swoje opowiadanie!
    Nie czekaj i zgłoś się już dziś!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mystic Falls - małe i spokojne miasteczko, stan Virginia.

    Mogłoby się wydawać, że nie dzieje się tutaj nic niepokojącego.

    Każdy zna każdego, ludzie chodzą do szkoły i pracy, mają przyjaciół i wrogów.

    To tylko złudzenia.

    Przez wieki, żyły tutaj nadnaturalne istoty.

    Wampiry, wilkołaki, czarownice... a nawet hybrydy.

    Czy jesteś gotowy na zapoznanie się z tym światem?

    [Zapraszamy na świeżo założonego bloga grupowego na którym będziesz miał/a możliwość zajęcia, bądź stworzenia własnej postaci z TVD i pisać z innymi wątki! Chcesz wiedzieć więcej? Nie czekaj, odwiedź nas: www.bloody-carnage.blogspot.com i zapoznaj się z regulaminem oraz fabułą bloga i zapisz się!]
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń